2 feb

Detta inlägg är tillägnat Annie gumman som var så duktig och fick full pott på hennes juridik-tenta. Är väldigt glad för din skull men är inte ett dugg förvånad över att det gick så bra :)

Nu ska jag sätta mig och plugga ordentligt. Jag är verkligen inte van vid att plugga och det märks tydligt,  det är verkligen svårt att komma igång. Men klarar jag bara tentan på fredag kommer det kännas mycket lättare. Så alla ni som ser det här, håll tummarna för mig är ni snälla!

Kram Anna

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Jag vet att det känns hårt men ja lovar det kommer gå super för dig! Du e alltid fokuserad o ordentlig:D Du har lätt för att lära dig saker...Detta kommer du klara fint!Puss puss

2010-02-03 / 09:00:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback