Hej på er!

Nu gör jag bloggdebut. De som känner mig vet att jag flyttade till Karlstad i måndags och jag tänkte att jag skulle börja blogga så att alla hemma kan hålla koll på vad jag gör här uppe. Detta inlägg är tillägnat mina söta vänner Fia och Linda som just nu är och hälsar på mig. De kom igår på förmiddagen och hitlls har vi varit på Ikea 2 gånger, på stan 2 gånger, handlat 2 gånger, lagat mat, kollat på film och packat upp allt i min lägenhet och gjort det fint. Nu ska vi beställa pizza, kika på Bridget Jones och sen ha lite skönhetskväll. Är väldigt glad över att ha lite välkänt besök som piggar upp mig lite. Det är Fia som har designat min blogg, tack för det!

Idag när vi var på stan så köpte jag ett par nya löparskor som flitigt ska börja användas nästa vecka tänkte jag. Har även min första tenta nästa vecka, det går fort i svängarna här!

Jag tillägnar även en tanke till min käre far som idag har fått en ny frisyr.

Kram på er där hemma, jag saknar er!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback