Återigen en helg i Mariestad!

Blev en långhelg i Mariestad.
I fredags kom Fia, Gustav och Anette och hämtade mig i Karlstad :) Jag fick en jättefin ljuslykta och 3 träbokstäver som bildar ordet hem av Anette. Mycket fint, blev väldigt glad över det! Vi åkte till Ikea och jag som aldrig lyckas vara någonstans utan att köpa något fick med mig lite smått och gott hem.
Vi var hemma vid 9 på kvällen ungefär.
På lördagen tog jag, Annie och Fia en fika på förmiddagen :) Innan åkte jag, fia och gustav till Mio en sväng. Emelie jobbade! Hon följde med senare på innebandy med oss andra :)
På kvällen lagade vi mat hemma hos Agge och Jonas. Mycket trevlig kväll. Skönt att inte gå ut.

På söndag skulle jag, fia och annie på innebandy igen. Innan detta tog jag och fia en promenad i det underbara vädret! Innebandyn gick bra! Lockerud vann med god marginal, grattis!
På kvällen umgicks jag med familjen! Var trevligt! Mamma bakade blåbärspaj :) Fick även lite pluggande gjort!

Jag stannade måndag med i Mariestad. På morgonen åt jag, Linda och Annie frukost på Lundstedts. Mycket mysigt! Fia kom förbi en sväng med, hon var ute och gick :)
Vid 3 skulle jag till sjukhuset. Mamma var snäll och följde med. Visst, jag ska bli sjuksköterska men jag tycker inte om när jag är patienten :)  Det gick bra iaf, inget farligt!
Jag missade bussen hem till Karlstad så brorsan skjutsade mig på kvällen. Det var snällt!


Detta inlägget är tillägnat Anette :) dels för att jag fick reda på att hon läser min blogg, det tycker jag är roligt. Och dels för den fina ljuslyktan och bokstäverna jag fick!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Jaa, tycker det e så kul att läsa din blogg....ja vill ju veta va du håller på med o hur det går...det e ju jättesmart med bloggar egentligen har ja kommit på! Ja skulle nog dock inte klara ha en egen för ja e så dålig på att skriva o uppdatera...Men du sköter det bra:D Hoppas ja får se dig i helgen men ja förstår ju om du måste plugga, det tar ju tid asså!Ha det fint gumman.

2010-03-10 / 08:41:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback