dags för uppdatering

Blev en långhelg i Mariestad. Åkte i torsdags för mormor fyllde år. Tror hon blev glad för sina paket.
Fredagen spenderades först i Skövde med Linda och Fia, mycket trevligt, kanske inte för min plånbok men man måste unna sig lite. Shopping löser alla problem ;)
På kvällen hade jag och Fia myskväll med hennes pojkvän Gustav. Vi åt kycklingsallad, fruktsallad och kollade på Let's dance. Sjöng även lite lips, är som karaoke ungefär för er som inte vet :)
På lördagen tog jag en fika med Annie och Emelie. Jag hade framkallat massa kort som jag tog med och vi skämde ut oss på Ströget när vi skrattade åt alla roliga bilder . Men det får man bjuda på!
På kvällen gick vi ut, Fronda spelade på Björnes. Var en väldigt lyckad kväll! Kul att alla tjejer var med, var ett tag sedan sist :) Brorsan var snäll och hämtade mig på natten. Han var duktig och inte gick ut trots att nästan alla hans kompisar var ute. Det var moget gjort tycker jag!
På söndagen åt vi pizza och sen åkte mamma och pappa med mig upp till Karlstad. De hjälpte mig att packa upp lite mer grejer och installerade min skrivare. Tack!

Ny vecka, nya möjligheter. Planerna för denna veckan är att plugga ordentligt, gärna flera timmar om dagen. Jag älskar att känna känslan av att man faktiskt kan svara på alla frågor man får och att kunna skriva bra på en tenta. Önska mig lycka till! Ska även försöka träna en hel del denna veckan! Börjar med lite fys hemma idag :)

Kram hej!


Detta inlägget är tillägnat min bror faktiskt! För att han är gullig och ger mig en kram varje gång jag ska åka tillbaka till Karlstad!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: pappa

Lycka till med pluggandet. Syns till helgen :)

2010-03-02 / 08:37:06
Postat av: Emelie

Lycka till Anna! Du kommerklara det galant <3

2010-03-02 / 10:28:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback