Regn!

Imorse vaknade jag på ett inte så bra humör. Känner att stressen kommer krypandes och att det regnar ute blev inte bättre. Som tur är finns det människor som livar upp mig. Fick ett roligt sms av Annie, ett klokt sms av Fia och ett telefonsamtal av pappa. Nu känns det lite bättre men jag är fortfarande stressad. Ska ta mig en lång dusch innan jag åker iväg och pluggar och kanske kramas lite också :)

Det här är smset jag fick av Annie :)    :

Elva människor hängde i ett rep under en helikopter, tio män och en kvinna. Repet var inte starkt nog för att hålla för dem allihop så de bestämde att en var tvungen att släppa taget för annars skulle de alla falla ner. De kunde inte bestämma vem som skulle bli tvungen att släppa taget förrän kvinnan höll ett gripande tal. Hon sa - jag släpper frivilligt repet för jag är kvinna och van vid att offra mig för make och barn och för män i allmänhet utan att få något tillbaka. När hon avslutat sitt tal började alla tio män applådera...
Skicka detta sms till en smart kvinna så att hon får något att le åt idag, och till de män som du tror kan hantera verkligheten ;)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback