En natt i Irlands tecken.

Några bilder från gårdagen :)
Både från Café August och The Leprechaun!

Japp här har ni dom, Värmlands finest! ;)



Wilma är så jävla snygg. Och min hand lite creepy ;)



SNYGGA!



Jag har LÄTT världens snyggaste svärmor!




Kvällen på August avslutades med dans av oss och några bratkillar. Hälften av övriga människor där hade nog käkat någon riktigt torr mat!!
Jag hade med mig toapapper i väskan och så lyckades vi leta fram en penna för att kunna skriva på pappret och sen jag och Louise gick fram och hon önskade Galway Girl som de spelade trots att det inte ingick i deras program! :)
Vi var mer än nöjda och jublade av förtjusning när även Wiskey in the jar kom :)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback