Vill ni va me?

Jag tänkte att vi skulle köra en "tävling".

Den som får mest rätt på frågorna kommer jag tillägna ett inlägg med vad jag tycker om dig och vilken relation vi har (bara bra saker såklart) och med bild om jag hittar någon, och har du en egen blogg kommer jag att länka till den. Ska försöka anpassa frågorna så att alla som svarar har chans att vinna, oavsett hur bra ni känner mig eller inte.

Frågorna:

1. Vilken är min favoritfärg?

2. Vilka två av dessa tio namn skulle jag vilja döpa mina barn till om det blir en kille och en tjej?

Aurora, Greta, Olga, Astrid, Selma

Nils, Benjamin, Fritz, Harry, Stig

3. Hur lång vill jag vara? (min riktiga längd är 169 cm)

4. Vilken är den bästa bok jag har läst utav:

Om du bara kunde se mig
Baddaren
Carolina Gynning - Ego girl

5. Om jag fick välja mellan att springa ett varv runt Molkom spritt språngande naken eller hålla i en orm, vad skulle jag välja då?

6. Vilken stad gillar jag bäst av:

Rom
Malmö
Göteborg

7. Vad heter min gudson?

8. Vilket är mitt drömhår?

Långt, lockigt
Långt, rakt hår med lugg
Kort, blond page


De allra flesta svaren går att hitta om ni orkar leta runt i bloggarkivet :)
Lycka till!

Hoppas många svarar!



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Prinsen

1. Blå

2. Benjamin och Selma

3. 175 cm

4. Ego Girl

5. Springa naken, easy

6. Rom

7. Isak

8. Långt och lockigt



100%

2012-04-26 / 16:58:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback