Jodå, lever gör jag allt!

Har känt själv att uppdateringen varit kass, förlåt mina kära vänner :)
Fick även en hint om att jag borde uppdatera, så det fixar jag med en gång, så kanske jag är igång igen sen.

Sen sist har det nästan hänt tusen grejer.
Iaf 5.


- BB-praktiken avslutad. Jag ska bli barnmorska. Mer om det nån dag framöver :)
- Är tillbaka i Molkom och njuter av vårvädret!
- Både uppsats (sista rättningen innan vi får veta om den blir godkänd) och rapport (skriven med Lotta om våran praktik) är inskickat nu ikväll. LYCKA!
- Jag har KLARAT en tenta jag varit stressad till tusen över. Läkemedelsräkning II. Nu känner jag mig som en i gänget igen i klassen och kan slappna av, jag får börja termin 6. Hämtade ut tentan idag och funderar seriöst på att rama in den! 8:e gången gilt!
- Är beroende av min Iphone. Sitter mest vid Instagram nu för tiden, eklofanna, följ mig där :D







Vad har du på hjärtat?

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback