Lilla pärlan och jag åker till hembygden ;)

Idag åker jag till Mariestad :)
Det ska bli väldigt skönt att komma hem lite, men samtidigt lite stressande måste jag erkänna.

Jag kommer ha praktik 9 av de 11 dagar jag är nere.
Och det är så många jag vill hinna träffa och så mycket jag vill hinna göra utöver den.
Det gör mig stressad.
Plus att jag har en väldigt viktig tenta att plugga till under allt detta.
Det kommer bli ett pussel som jag hoppas blir enkelt att få ihop.


Ska försöka att inte stressa upp mig, jag är ju faktiskt i Mariestad för att njuta av att vara hemma, ha en rolig praktik och träffa alla jag inte sett på länge! :)




Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Hälsa te KSS från mig! :D Särskilt avd 77-78 om du svänger förbi där :)

2012-05-03 / 16:51:24
Postat av: Emilia

hoppsan, mitt namn kom visst inte med! MEn det är rfån Emilia iallfall :D

2012-05-03 / 20:39:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback