Sommar och sol!

Igår var en fantastisk dag.

Sovmorgon.
Målade en bit padocken med Louise.
Sen blev vi varma och badsugna. Sagt och gjort, och det var riktigt skönt i vatten! :)
Efter det sprang jag och Marcus. Jobbigt och varmt men inga ormar så jag är nöjd.
Har sprungit 1,4 mil nu på tre dagar!

På kvällen drog jag till Marie i Gräsmark. Vi lagade hamburgetallrik och hade Sex and the city - marathon. Mysigt så :)
Idag ägnade vi förmiddagen åt att steka i var sin solstol på hennes trädgård. Kvinnan bor i ett stort hus med trädgård! Fick dock konstig bränna med fläckar röda som tomater.

Nu är det strax middag här i Karlsberg och inatt ska nog jag och Marcus tälta :D




Vad har du på hjärtat?

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback